sobota, 26 stycznia 2013

73/13. GDYBYŚ BYŁ PRZY MNIE




GDYBYŚ BYŁ PRZY MNIE

Zbyt często u mnie wieje mocnym zimnem.
Szukam schronienia i twojej opieki...
Mówisz, że kiedyś będziesz tylko przy mnie.
Mam dać ci trochę czasu — ile mam zaczekać?

Mówiłeś, że coś tam, że ktoś aż się ugnie,
nie dorzuciłeś nic optymistycznego!
Przecież wystarczyłoby, abyś był przy mnie...
Wiem — nie zrobisz już czegoś szalonego.

W swoim męskim świecie spraw i interesów
zapomniałeś obietnic, solidnych przyrzeczeń
i wędrujesz samotnie drogą do sukcesu.
A ja — mam być gotowa do nowych poświęceń.

Nic nie ma, nic! Stracone złudzenia!
Gdybyś był przy mnie... No, ale nie jesteś!
Nie ma happy endu — już tylko wspomnienia,
a w głowie płyną myśli — nagle zbyt bolesne...

© el.żukrowska 26.stycznia 2013.
© Fot. Margareta Bengtsson

2 komentarze: