czwartek, 30 kwietnia 2015

SŁODKA, JEDYNA, UKOCHANA

Śpieszę zawiadomić, że więcej wierszy o Ali i Alfredzie
nie będzie - pogodzili się! A ja mam w tym udział.
I bardzo się z tego cieszę. ♥



Słodka, jedyna, ukochana!!!
- Alfreda tęskny śpiew

Dziękuję za każdą pieszczotę spojrzenia,
za myśli najlżejsze, za twoje kochanie,
za niteczkę nadziei na czas ukojenia,
za uścisk ręki - jutro - na powitanie.

I choć umknęłaś mi swoich usteczek,
choćbyś nie darzyła wiosennym uśmiechem,
dostrzegłem iskierki w oczach - tak kobiece!
I skryte błyskawicznie, a z nagłym pośpiechem.

Kochanie - nie odbieraj mi nigdy nadziei
i pozwól, bym zawsze mógł mówić co czuję.
Uczyń ten krok śmiały, byśmy nie cierpieli,
przecież całą miłość w twych rękach lokuje!

© Elżbieta Żukrowska 27.04.2015.
Fot. z internetu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz