czwartek, 23 kwietnia 2015

KOCHANIE!



Kochanie!
- dla ukochanej Alicji od Alfreda

Kochanie - popatrz - tyle słońca!
Ta wiosna jest specjalnie dla nas.
Więc daj mi rękę, nie odtrącaj!
I pozwól ku mnie się nakłaniać.

Kochanie - nic nie obiecuję,
nie chcę roztaczać nowych wizji.
Ale Cię kocham i szanuję!
Bez Ciebie - zmierzam do kolizji.

Kochanie - jak mam Cię odzyskać?
Co mogę Tobie ofiarować?
Zrobić coś, czego tu nie było?
Zachciej mnie znów zaakceptować!

Kochanie - jesteś mą tęsknotą...
I tęczą jesteś najpiękniejszą!
Szeptem najcichszym ciemną nocą...
Miłością dla mnie najcenniejszą!

Kochanie wybacz - tak przepraszam
za wszystko złe co się zdarzyło,
za to, że czasem nie uważam...
Niech między nami kwitnie miłość!

© Elżbieta Żukrowska 23.04.2015.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz