środa, 29 kwietnia 2015

CZYM JEST DLA MNIE MIŁOŚĆ?




Czym jest dla mnie miłość?
(do i dla Ali - od nieszczęśliwego Alfreda)

Czas wszystko nam zmienia!
Doceniam chwile kiedyś nieistotne.
Dziś są ważne szczegóły i wyobrażenia,
ułamki spojrzeń, dotknięcia przelotne!

Miłość? To wspólna o poranku kawa,
ale też bieg w deszczu po bułki dla ciebie.
Muzyka razem (chociaż dla mnie nieciekawa)
i spacer, by odnaleźć bociany na niebie.

Miłość... Najmocniej, gdy otwierasz duszę
i z zaufaniem powierzasz sekrety,
dostarczasz mi przecudownych wzruszeń,
a z moich odpowiedzi czynisz amulety!

Moim marzeniem jest, by ciebie chronić,
spełniać to wszystko, o co prosić będziesz.
Daj mi nadzieję, że mogę cię bronić,
otaczać troską w każdym miejscu - wszędzie.

Patrzę na ciebie w tęsknym zachwyceniu
i mam świadomość, ile przez rozstanie  tracę,
a ty uparcie trwasz w tym oddaleniu...
Wiem - moja wina i już gorzko płacę...

Lecz dziś mi wybacz, moja jedyna i śliczna!
Przecież ty też cierpisz bez prawa do marzeń!
Niech wróci wspólnie pita rankiem kawa,
dłoń, która pieści tkliwie, a nie karze...

© Elżbieta Żukrowska 27.04.2015.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz