środa, 1 maja 2013

268/13. TO TAKIE TANGO




TO TAKIE TANGO

Ref. :To takie tango, miły,
. . . . tylko nasze tango.
. . . . Uszarpaliśmy się oboje
. . . . — ponad siły, ponad siły.

. . . . To takie tango, miły,
. . . . tylko nasze tango.
. . . . Nie umieliśmy się zgrać.
. . . . Pogubiliśmy się.
. . . . Za bardzo się pogubili...

Poznaliśmy się przy czerwonym winie.
Zapłonęły ogniem serca nasze dwa.
Dłonie już wplątały się we dłonie
Myśli, dusze — wszystko jak w pradawnych snach!

Ref. : To takie tango...

W wysokich kielichach płonie wino znów.
W oczach widać pożądanie, serca drżą.
Wszystko na raz ... Splątani jak busz.
To początek uczuć — usta siebie chcą.

Ref. : To takie tango..

Gdy niebo granatowe deszczem sieje
bez pośpiechu uwalniamy nasze zmysły.
Czas zatoczył krąg, a zegar stanął -
oczy świtem nam błysnęły — i po wszystkim.

Ref.: To takie tango...

Nie zgodziły się nam charaktery,
inne priorytety w głowach mamy.
Serce w prawo, rozum w lewo — ot, maniery.
I tak ciągle się ze sobą nie zgadzamy.

Ref.: To takie tango...

© el.żukrowska 30.04.2013.
zdjęcie z internetu

1 komentarz:

  1. Ponad siły - właśnie - ponad siły...Inne priorytety i charaktery...Ja to wszystko znam...
    Chciałam podziękować bardzo za Twoją opinię - dla mnie znaczy ona wiele - kształtuje i daje do myślenia. Jednocześnie chcę jeszcze wspomnieć, że u mnie pojawiła się kolejna zapisana kartka w pamiętniku a tam mnóstwo pytań bez odpowiedzi. Mam nadzieje, że po raz kolejny wyrazisz subiektywną opinię ;) Pozdrawiam!

    kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń