czwartek, 2 maja 2013

277/13. CHODŹ !







CHODŹ !

za oknem lśnienia powstają
rysują prostokąt szyby
szukam tam moich myśli
marzeń spłoszonych łoskotem
- aby się przekonać
że nawałnica już blisko
takie ślady zostawiają moje marzenia
błyszczące rozjarzone migotliwe szybkie
wołam do księżyca - chodź!
już go przykrył następny obłok
czołem dotykam do szyby
płyną płyną moje tęsknoty
na sam koniec widnokręgu
poza czas poza wczoraj
zbuduję nowy szałas
z brzozowych gałęzi
ucieknę od szarości - teraz

© el.żukrowska 17.04.2013.
zdjęcie z internetu

2 komentarze:

  1. Też chcę uciec od szarości, od codzienności, od przytłaczających ludzi i rzeczy..Chcę ale czy potrafię?


    Bardzo chciałam Ci podziękować za opinię pod ostatnim postem. Każde słowo buduje, daje chęć do działania. RAZEM COŚ TWORZYMY. Jednocześnie chcę Cię poinformować, że na kindofeveryday.blogspot.com pojawił się kolejny post - postarałam się przybliżyć moją osobę. Z jakim skutkiem? To już mam nadzieje ocenisz sama. Pozdrawiam, trzymaj się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna Oliwia

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny. Niedługo nadrobię zaległości. Serdeczności dla Ciebie. :) ♥

    OdpowiedzUsuń