piątek, 1 maja 2020

SZALONE KÓŁKO MI SIĘ KRĘCI




Szalone kółko mi się kręci

No i jest! Jest już ta faktura.
Niestety - koszty są wysokie!
Za sam materiał aż do nieba,
a przecież jeszcze za robotę...

Wymiana hamulcowych tarczy,
lecz przecież ważne bezpieczeństwo.
Do tego jeszcze wszystkie filtry,
mechanik nadał im pierwszeństwo.

A dalej szczotki rozrusznika,
o nich pojęcia także nie mam!
Fachman dał nowe. Ot, taka nauka!
Wszystko dopięte - jak już mniemam.

Następnym razem każę lakier...,
lecz najpierw konto zreperuję.
A auta szybko nie zadrapię,
zgrabnie ominę każdy murek.

A teraz kółko niech się kręci!
Droga ma dla mnie być szeroka.
Daleka podróż bardzo nęci.
Gdzieś tam przygoda na mnie czeka!

© Elżbieta Żukrowska 26.04.2020 r.
fot. Dreamstime

3 komentarze:

  1. Fajnie, na wesoło. Ja uwielnbiam siadać za kółkiem i jechać. Czasem gdzie oczy niosą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. A teraz takie czasy, że z jazdą jakby wstrzymać się trzeba, niestety...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń