piątek, 22 czerwca 2018

TURBECZKA





Turbeczka

Jesteś moja śliczna, cudna i niebieska,
w tak małej przestrzeni mało rzeczy mieszka.
Na początek proszę: sakiewka, dowody,
prawo jazdy i klucze do czerwonej skody.

Jest komórka i puder w starej puderniczce,
która jest niezbędna pudru miłośniczce,
lecz lusterko pękło, więc gumeczką spięte,
recepturki służą na każdym zakręcie.

Cóż tu jeszcze mamy? Bilety do kina!
Całkiem zapomniałam. Lecz która godzina?
Prawda, są sprzed roku, całkiem niepotrzebne.
O takie zbieractwo nie jest mi pochlebne…

Lecz czegóż ja tu szukam? I o co się troskam?
Śmieci wyrzucone, reszta może zostać.
Prawda, miałam tu jeszcze kalendarzyk stary.
W nim ważne zapiski. Nie ma. Takie czary…

© Elżbieta Żukrowska 17.06.2018.
fot. własna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz