sobota, 8 września 2012

704. (103/2.) ŚPIEWAJ TYLKO DLA MNIE



ŚPIEWAJ TYLKO DLA MNIE

Gdy patrząc na mnie
mówisz bez siły
— a świat się zmienia
Gdy — zakochana —
szepczę — mój miły
daj mi ocean
Gdy zawrót głowy
uwalnia blaski
cienie niestraszne
Ty mnie przytulasz
zamykasz w sobie
więzisz na zawsze
Karmisz dźwiękami
— strumień muzyki
ożywczej nowej
I jeszcze śpiewasz
dla mnie piosenkę
mówisz o sobie...

Powiem ci o tym
zwyczajnie prosto
kocham jak śpiewasz
gdy tylko dla mnie
kładziesz akordy
dźwiękiem rozbrzmiewasz...
Gdy ponad ciszą
płyniesz muzyką
nowym śpiewaniem
Gdy twoje ręce
tańczą już dla mnie
na fortepianie
... i twą muzykę
gdy ponad wszystkim
duszę kołysze
porusza serce
targa emocje
budzi rozkosze
innego świata

Splata-zaplata
wibruje we mnie
drży w myśli skręcie
zapala iskry
tańczy wysoko
na firmamencie
niezapomnianą
srebra kaskadą
z wysoka toczy
i jest rozkoszą
więcej niż ucha
to co najdroższe
jest i dla serca
i też dla oczu

Ledwie mnie dotkniesz
nakarmisz dźwiękiem
ukoisz mową
— znów płyną słowa
innej piosenki
zupełnie nowej
takiej co budzi
w duszy tęsknoty
wielkie pragnienia
co każda frazę
z twego śpiewania
w miłość przemienia

© el.żukrowska 8.września 2012.
Zdjęcie zapożyczone z internetu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz