wtorek, 20 listopada 2012

837. (236/2). UKŁADAŁEŚ MNIE




UKŁADAŁEŚ MNIE
(wiersze szaro-złote)

Układałeś mnie w zagłębieniu ramienia
i słuchałam jak ci równo serce bije
i niczego już mi więcej nie potrzeba
tylko jeszcze oczy czasem kryję...

Nie potrzeba bym niepokój w ciebie niosła
ani nawet byś w źrenicach czytał więcej
to też czasem (tylko czasem) długo milczę
lub niechcący nie zrozumiem... coś przekręcę

Układałeś mnie tak blisko własnych myśli
przesyłałeś swoje ciepło dłonią w dłoń
cichuteńko zaszeptałeś jakbyś przyśnił
moje drżenia — gdy ustami znaczysz skroń....

© el.żukrowska 11.11. 2012.
Zdjęcie z internetu.


2 komentarze:

  1. Jeden z wielu moich ulubionych, do których lubię powracać:))
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutuś - tak późno zobaczyłam Twój komentarz.... Ucałowania!

    OdpowiedzUsuń