środa, 1 czerwca 2016

FOREVER




forever*

obiecałeś mi wszystko
więcej niż możesz dać
miałeś nic dla siebie nie zatrzymać
spacery latawce całe morze
dnie w słońce dla mnie naginać
forever

biegłam do twego serca
tuliłam się do czułych rąk
odpowiadałam na każde pragnienie
zapalałam trociczki i świece
jakbym uczucia kładła na bieli obrusa
forever - dla ciebie

a kiedy przytulałeś mnie
ostatni przecież raz
twój głos był taki zdławiony
szeptałeś z oczyma pełnymi łez
forever - wiem - w obce strony

forever forever forever

~~~~~~~~~~
forever - na zawsze

© Elżbieta Żukrowska 1.06.2016.
fot. z internetu

2 komentarze:

  1. Grażyna Hazeaux3 czerwca 2016 23:20

    jakbym uczucia kładła na bieli obrusa
    forever - dla ciebie................. ♥♥♥ miłość jest tak blisko rozpaczy............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w nas te wielkie złoża emocji! Czasem są groźne, niczym wodospad! Gdy roztętnione - cichną powoli... Czasem na końcu czeka nas rozpacz...

      Usuń