wtorek, 2 marca 2021

WIECZOREM

 


Wieczorem - © Elżbieta Żukrowska

Patrzyłam w niebo - a tam gwiazda spada!
Nie ciągnie za sobą długiego warkocza.
Na moje pytania chętnie odpowiada,
że jesteś, że kochasz, że śnię się po nocach!

Moje serce radosne, choć tyle nas dzieli.
Stoisz w oknie daleko, na drugiej półkuli.
Ale o mnie pamiętasz, może się ośmielisz -
przyślesz pocałunki i dłońmi otulisz.

Inna półkula, wielkie odległości,
lecz cóż to dla nas, kiedy miłość płonie.
Zastygam w marzeniach, na jawie chcę gościć!
I już pochylam do twoich ust me skronie.

Piszesz list i choć krótki, w nim co najważniejsze,
że pamiętasz, że tęsknisz, niedługo powrócisz.
Jestem tu i czekam - odpowiadam chętnie.
Mam przy tym nadzieję, że nie będziesz zwłóczyć.

Choszczno, 1.03.2021 r.
fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz