czwartek, 18 marca 2021

CHCIAŁBYM

 

Chciałbym - © Elżbieta Żukrowska

Szukałem twoich oczu - łowiłem spojrzenie,
ale umykałaś szybko - czy zawsze bezwiednie?
Obserwowałem cię, śledziłem mowę twego ciała.
I czułem straszną zazdrość. Czy się domyślałaś?

Chciałem cię zniewolić, zagarnąć dla siebie
i nie wspomnieć nigdy o wewnętrznym gniewie,
o tym co od środka chce mnie spalić, zabić,
może poszarpać miłość, do piekła prowadzić...

Ileż można jeszcze wytrzymać, zachować,
gdzie uciec lub przed zabójczym nastrojem się schować?
Nie analizować, nie szukać, już nie rozdmuchiwać,
a mieć ciebie w ramionach i tobą oddychać... 

Męki zakochanych, zazdrosnych, gorących...
Chciałbym mieć inny charakter i być czarującym.
Kochać, nosić na rękach, bukiety przynosić
i nigdy ciebie złym słowem nie spłoszyć.

Sam się sponiewierałem, darmo ciebie śledząc,
zabiegając na próżno, nie jedząc a bredząc,
prowadząc z sobą kretyńskie utarczki i boje...
A przecież moje serce - nie moje, a twoje!


Choszczno, 18.03.2021 r.
fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz