piątek, 5 marca 2021

FIOLETOWE WSPOMNIENIA

 


Fioletowe wspomnienia - © Elżbieta Żukrowska

Noc w różach i fioletach stanęła za oknem,
a ja, rozmarzona, wspominam te chwile,
gdy razem słuchaliśmy żabek nad potokiem,
a do tego ptaki świergotały mile.

Było, minęło, garść wspomnień została,
o tym jak w Tyrolu patrzyliśmy na szczyty,
a miłość nad nami parasol trzymała
i szliśmy w nieznane z uśmiechem zdobywcy.

Mówiłeś - Tyrol - serce Alp wysokich,
wędrowaliśmy po nich szukając przygody.
Krajobrazy niosły szczery zachwyt oku!
Nadal mi pozostał lekki zawrót głowy.

Dziś mam gorzką kawę i smutne spojrzenie..
Moje dobre anioły już mnie opuściły...
Szczyty Alp w marzeniach zasnuwają cienie,
zaś wieczory w fioletach i mgłach toną zimnych.

Choszczno, 4.03.2021 r.
fot. Pixabay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz