niedziela, 27 sierpnia 2017

ZANIM VIII KORYTOWSKA NOC POETÓW




Zanim VII Korytowska Noc Poetów...
Ognik, ogień, ognisko,
zapowiedź czegoś miłego,
wspomnień czas, zew młodości,
noc wraz z poezją już blisko...


© Elżbieta Żukrowska
20.08.2017.

Tak było 25 sierpnia 2017.

A ten wiersz został zauważony i doceniony.

Człowieku!

Okrutniku,
który na mnie wciąż podnosisz rękę,
złościsz się, a nawet trucizną częstujesz...
Zabójco
moich sióstr i braci, co zadajesz mękę
i katowskie prawo sobie uzurpujesz!
Cóż ci zrobiłam,
że jesteś na mój ród tak bardzo zajadły?
Że nie dopuszczasz nawet współmieszkania?
Co ród zawinił,
że w nienawiści tak bardzo szkaradnej,
trwasz, by mieć powód aż do mordowania?
Twoja podstępność
przekracza granice mojej uległości.
Nienawiść z ciebie jak żar z pieca bucha!
Odgradzasz się ode mnie,
zakładasz kraty w oknach w swojej przezorności.
A ja jestem tycia - maleńka jak MUCHA.

© Elżbieta Żukrowska

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakoś nie załapałam się na więcej zdjęć. :) Ale prezentowałam m.in. wiersz pt.CZŁOWIEKU! - i ten wiersz zdobył uznanie słuchaczy, a także profesora, który na drugi dzień miał z nami warsztaty (nie zapamiętałam nazwiska). Z całości profesor wymienił jedynie 3 wiersze, w tym jeden mój. Cieszę się.
      A teraz już czekam na powieść - powinna być w moich rękach lada dzień. Jej ostateczny tytuł brzmi MIŁOŚĆ Z WIDOKIEM NA PARYŻ.
      To tyle. Dziękuję, Anabell! ♥ ♥ ♥

      Usuń