poniedziałek, 29 kwietnia 2013

263/13. PANIE MÓJ




PANIE MÓJ

Panie mój!
Ty zawsze wiesz,
czego mi najbardziej potrzeba!
Więc kiedy gorzkie łzy,
kiedy niepokój w sercu,
Panie mój — Ty
pomaluj mój świat kolorowo.

Panie mój!
Nie zawiodłeś mnie ani razu.
Więc kiedy żałość i rozpacz,
kiedy bezradność głęboko,
kiedy nie widzę ratunku
— Panie mój!
Pomaluj mój świat kolorowo.

Panie mój!
A kiedy już
zawiesisz tęczę na niebie,
kiedy rozjaśnią się moje dni,
Panie mój — w podzięce
napiszę Ci wiersz o nadziei
jaką właśnie dostałam od Ciebie.

© el.żukrowska 28.04.2013.
zdjęcie z internetu

4 komentarze:

  1. Piękna modlitwa Elu.Najcenniejszy dar- nadzieja. Dzięki Ci Panie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu
    - bardzo, bardzo dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. modlitwa dziękczynna do Najwyższego -tylko on potrafi pomalować nasz świat nadzieją, która jest nam potrzebna do zmagania się z przeciwnościami losu...pięknie to opisałaś Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gościu Anonimowy
    - serdeczne podziękowania.

    OdpowiedzUsuń