poniedziałek, 21 listopada 2011

33. ZMYSŁY



ZMYSŁY
(Z tomiku LIRA)

Jestem Twoją myślą
Poznałam to czego nigdy nie będziesz mógł ogarnąć

Jestem Twoimi oczami
Widzę to co dla ciebie jest na wieki zakryte

Jestem Twoim słuchem
I zamiast ciebie słyszę wszystkie granie

Jestem Twoim powonieniem
Znam mirrę i migdał znam piżmo i nard

Jestem Twoim smakiem
Lubuję się w winie granatach i pomarańczy


A jednak nie jestem
I nigdy nie będę Twoim dotykiem!
Powiedziałeś:
Położę ręce na szkle,
Ślepy i głuchy odnajdę twoje kształty.
Pozbawiony wszystkich pozostałych zmysłów
Tym jednym sprawię,
Że pojmiesz, jak głębokie
Jest moje miłowanie
I przyjdziesz w moje ramiona
Z oddaniem, jakiego nie zna świat...

e.żukrowska 11 listopada 2011
Obraz namalowany przez H.M.-Wilińską.
Wszystkie prawa zastrzeżone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz