wtorek, 22 listopada 2011

39. WIOSNA W SERCU - obraz SKOLWIN



WIOSNA W SERCU

Słońce mi się dzisiaj jasne ukłoniło,
Słonecznikiem spadło wprost pod moje stopy,
Zaśmiało się radośnie, śmiechem zakrztusiło,
I na błękit nieba uciekło z powrotem.

Firmament aż się zachwiał, gdy wróciły ptaki,
Kaczeńcem świat rozmaił w radosnym śpiewaniu,
Rozpachniał czeremchą, uczerwienił maki,
Serce rozkołysał w nowym miłowaniu.

Idąc ku tobie nie wiedziałam jeszcze,
Ile tej miłości już we mnie zastaniesz,
A ile tylko na miłość czekania,
Gotowości mojej do brania-dawania,

Tęsknoty mojej,
ciebie przeczuwania
I tego niezwykłego
W moim sercu grania…

===============

PS. Ten wiersz napisałam mając ok. 17-18 lat. Został w obszernych fragmentach w mojej głowie - dwie pierwsze zwrotki pokazuję bez zmian. Teraz tylko „uszlachetniłam” ostatnią zwrotkę.

e.żukrowska 2011
Obraz namalowała Hanna Moczydłowska-Wilińska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz