poniedziałek, 1 sierpnia 2011

7. MOJE KOCHANIE



MOJE KOCHANIE

A rankiem to cię kocham
Delikatnym uśmiechem — zachętą
I wstającą jasnością
W rozbitej szybie rozszczepioną
Inaczej cię kocham
Inaczej...
         inaczej...
                  inaczej....

I w południe cię kocham
Gorąco jak oddech burzy na dachu
Pod niebem ciężkim deszczem jeszcze nie rozlanym
W błyskawicy zygzaku okiem uchwyconej
Inaczej cie kocham
Inaczej...
         inaczej...
                  inaczej...

Czy wieczorem cię kocham?
Przynosisz mi w kieliszku
Lekarstw groszki wyłuskane
W szklance wody rozprysły iskierki
Małej lampki światełko
Jak cię kocham?
Najpełniej
Najcieplej
Najpiękniej...
O, inaczej cię kocham
                             inaczej...
                                       inaczej....

© el.żukrowska 2011.
© Obraz pędzla Hani Moczydłowskiej-Wilińskiej.
Wszelkie prawa zastrzeżone

5 komentarzy:

  1. Ale romantyczny nastrój trwa nadal.Podoba mi się. Lecz czas wolę przeznaczyć dla Ładysza:))))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny wiersz o kochaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A za tą piosenką Kultu przepadam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutuś
    Są różne preferencje i różne gusty mamy. I jest dobrze.
    Jako ciekawostka: Mój trzeci syn tak długo tę piosenkę kład nam w uszy, aż ją pokochałam. Ma przepiękne słowa.
    Dziękuję najpokorniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Iw
    Miałam cichą nadzieję, że ktoś ten wiersz zauważy... Kłaniam się nisko.
    KULT dopiero odkrywam - znałam tylko jedną piosenkę.Dużo przede mną...

    OdpowiedzUsuń