środa, 6 lipca 2016

PRZYJACIOŁOM DO KAWY - WIERSZE SZAROZŁOTE




Przyjaciołom do kawy - wiersze szarozłote


Wypijmy kawę - na niepogodę,
na smutek w sercu, na brak przygody...
Może się inne okno otworzy,
a ja cichutko napiszę wiersz...

Ty lubisz gorzką, ja wolę słodką,
ty - bardzo czarną, ja - białą od mleka.
A wiersz? Czasami drobną stópką
przyjdzie tu blisko, lecz nie zaczeka.

Więc przyjaciołom zapisuję
garść wiersz szarych z braku złudzeń,
ale i w złotym są odcieniu,
gdy szczęście z rana mnie obudzi.

Dla ciebie wiersze szarozłote,
gdzie w mysie cienie blask się wciśnie
i wprawi ciebie w uniesienie
lub darem życia aż się zachłyśniesz!

© Elżbieta Żukrowska 6.07.2016.
fot. własna

Mój czwarty tomik jest do kupienia wyłącznie u mnie - zapraszam .
Adres mailowy -
bietka150@gmail.com

Tomik ma 190 stron, 186 wierszy, oprawa miękka, bez ilustracji.
Cena 25 zł wraz z wysyłką na terenie Polski.
Wysyłam po wpłynięciu pieniędzy na konto w ciągu tygodnia - listem poleconym.
Nr konta podaję a korespondencji mailowej.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny wiersz.Powiesci też pani pisze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. owszem, też. Ale nic nie zostało wydane.

      Usuń