piątek, 22 lipca 2016

PANIE MÓJ! (MODLITWA O BEZPIECZEŃSTWO GRAŻKI 7:45)



Panie mój!
(Modlitwa o bezpieczeństwo Grażki
22.07.2016.  -  7:45)

Już do modlitwy układam serce,
niech ono szepcze moje błaganie:
Grażka w szpitalu ma operację,
Ty czuwaj nad nią, mój dobry Panie.

Proszę Cię - prowadź myśli lekarzy,
daj im rozwagę, jasność spojrzenia.
Niech - dzięki Tobie - ręka nie zadrży,
umysł nie zwątpi. Równa ciśnienie.

Proszę Cię, Panie, o jej bezpieczeństwo,
niech parametry będą najlepsze,
niech wszystko będzie na swoim miejscu,
do płuc spokojnie płynie powietrze.

© Elżbieta Żukrowska 22.07.2016.
fot. z internetu

2 komentarze:

  1. Grażyna Hazeaux23 lipca 2016 12:08

    Kochana Elżbietko ♥♥♥ Twoja modlitwa została wysłuchana! Operacja minęła bez jakichkolwiek zbędnych spraw :) jestem już w domu..DZIĘKUJĘ całym sercem Kochana ♥♥♥ ( mam łzy w oczach czytając Twoja Modlitwę) Kocham Ciebie bardzo moja Przyjaciółko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś. Chwała niech będzie Panu. ♥

      Usuń