sobota, 23 lipca 2016

BĄDŹ MĘŻCZYZNĄ!




Bądź mężczyzną!


Dlaczego nie przyszłam? Bo wciąż o niej myślisz.
Umawiasz się ze mną całkiem niepotrzebnie!
Mamroczesz pod nosem - nie przyszła, nie przyszła.
Przecież uprzedzałam, że nocą nie biegnę.

Chcesz mieć i zjeść ciastko - a to niemożliwe!
Listem usiłujesz załagodzić sprawę.
Ja też już pakuję swą nową walizę.
Wyjadę jak ona - będziesz miał zabawę.

Choć jesteś mężczyzną - brak ci charakteru.
Zbyt wiele sprzeczności w tobie zamieszkało.
Wybacz mi - nie zejdę z tobą do parteru,
bo sporo godności we mnie pozostało.

Wyślij ten list do niej, a może powróci.
Szybko, nim alkohol zniszczenia dokona.
Zawalcz o swą miłość miast darmo się smucić.
Akcentuj, że liczy się dla ciebie ona.

© Elżbieta Żukrowska 23.07.2016.
obraz: Fabian Perez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz