poniedziałek, 24 sierpnia 2015

DESZCZ PRZYNIESIE MI MIŁOŚĆ

Wiersz powstał z inspiracji piosenką  "My Valentine"
śpiewaną przez Natalie Portman  (klik)



Deszcz przyniesie mi miłość


To co, że pada? Nie troszczmy się o deszcz!
Wierzę, że pewnego dnia słońce znów zaświeci.
Zakwitną kwiaty miłości dla ciebie i dla mnie.
Moja Miłości. Moja Walentynko. Moje Życie!

Gdy dnie i noce mijały samotnie,
Powtarzałem sobie, że czekam na znak.
I przyszłą ona, miłość przewspaniała,
Moja Walentynka. Nadzieja. Biały Ptak.

Będę ją kochał do końca życia
I nie pozwolę by jeden dzień zmarniał
Bez upamiętniania tego odkrycia,
Że mogę latać, że jestem jak Ikar.

Po deszczu zabłyśnie tęcza bez trosk,
I słońce rozbłyśnie na błękicie.
I ona tu będzie - moja Wielka Miłość:
Moja Walentynka. Mój Cud. Moje Życie.

© Elżbieta Żukrowska 23.08.2015.
Fot. Adem Karaduman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz