czwartek, 13 grudnia 2012

870. (269/2.) WYMYŚLIŁAM CIEBIE




WYMYŚLIŁAM CIEBIE
 (wiersze szaro-złote)

Wymyśliłam ciebie pośród innych zdarzeń
tkając oczko po oczku sieć rubinową
myśl po myśli — wierząc że z dziewczęcych marzeń
staniesz się opoką prawdziwą ostoją

lecz przecież wszystko było tylko iluzją
tańcem na wymyślonym nocą parkiecie
uwodzicielską siłą męskich ramion ze snu
nadzieją, że myślisz o mnie — swojej kobiecie

nie ma rubinowej sieci nie ma balu
nikt mnie nie uwodzi ni szeptem ni gestem
głowę można oprzeć w prawdziwym fotelu
i trwać w zamyśleniu o jutrze bez jestem

bezradna szarością życia rozżalona
i zniechęcona w głębi już jesiennie
w ciszy u okna trwam sama cichutko
czekając cudu... będzie czy nie będzie

© e.żukrowska 13.12.2012
© Fot. Władysław Zakrzewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz