poniedziałek, 24 września 2018

JESIEŃ PRZYSZŁA




jesień przyszła

miałam kiedyś czytelnika
co wybierał moje wiersze
w komentarzach później pisał
które to są najpiękniejsze

ale że go nie głaskałam
chłopak zmienił orientację
i już czyta inne wiersze
a ja na to że ma rację

on na czacie pisał do mnie
i serduszkiem mnie nazywał
lecz gdy zmienił orientację
już się tak nie popisywał

jeszcze tylko przez telefon
w dzień imienin do mnie gada
bo jest dobrze wychowany
więc życzenia - tak wypada

cóż ja na to - żegnaj panie
moje wiersze nie są modne
ty tak  lubisz podrywanie
mnie w temacie niewygodnie

teraz wielbisz inne panie
i wysyłasz im serduszka
pewnie kwilisz gdzieś nad ranem
albo szepczesz coś do uszka

moje wiersze zamarzają
miłość chodzi smutną drogą
czy dwie one się spotkają
jaki będzie sprawy obrót

już nie będzie - jesień przyszła
i dywanem kolorowym
wnet przykryje moje ścieżki
by nikt głupot tu nie robił

© Elżbieta Żukrowska 23.09.2018.
fot. Pixabay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz