poniedziałek, 29 sierpnia 2016

MYLISZ SIĘ




Mylisz się
(Jacek Cieckiewicz - Jacku,
namówiłeś mnie na "Skiroławki"
i dzięki Tobie oraz tej lekturze
powstał wiersz.)

Nie przychodzę drzwi wyważać,
zaglądać w okna, w szyby stukać,
przyniosłam tylko kilka książek
abyś swój czas mógł dziś oszukać.
Mam też niewielką garstkę wierszy,
które same mi się spisały,
ale nie musisz chcieć poezji,
nie każdy rymy sobie chwali.
W koszyczku znajdziesz coś dla ciała,
szkoda, że nie znam twoich gustów,
więc się obawiam, czy ten bigos...
czy aby nie jest mocno tłusty...
A tu pieczony jest ptaszorek,
znaczy kaczuszka z jabłuszkami.
Nie wiem, czy mięsa czerwonego
czasem nie wolisz z pieczarkami.
Jest jeszcze ciasto, też zwyczajne:
sernik upiekłam dzisiaj rano.
Gdybyś przypadkiem wina trochę...
Czy poddałbyś się takim zmianom?

© Elżbieta Żukrowska 29.08.2016.
fot. blog przepisy kulinarne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz