sobota, 30 stycznia 2016

CICHA MIŁOŚĆ


Cicha miłość


Twój szept jest zbyt głośny dla takiej miłości...
Moje łzy zbyt głośne, gdy spadną na pościel...
A mimo wszystko kocham, milczeniem nie bawię,
bo nawet już odchodząc spokój tu zostawię...

Zdejmując moje suknie, dając swe ramiona,
wcale nie podkreślasz, że jestem ceniona.
Ale kiedy ujmujesz mnie w dłonie od nowa
w oczach widzę więcej niż powiedzą słowa!

I zatracam się cała w zmysłach, w pożądaniu,
jestem tylko dla ciebie w największym oddaniu!
A jednak nasza miłość pozostaje cicha,
aby nie spłoszyć słońca, kiedy już zaświta...

© Elżbieta Żukrowska 30.01.2016.
Fot. z internetu

5 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie o uczuciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janku
      -Bardzo dziękuję za odwiedziny i za komentarz.

      Usuń
  2. "Jestem tylko dla ciebie " piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jestem tylko dla ciebie " piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucja -
      bardzo dziękuję za komentarz, za to, że podzieliłaś się swoim odczuciem.

      Usuń