sobota, 9 stycznia 2016

MOJA LALECZKO ZE SNU




Moja laleczko ze snu


Jesteś laleczką, celebrytką,
Zdradź, co cię właśnie uwiera.
Wiem - miękkie dywany pod stopami,
a w obcych ramionach się... poniewierasz.

Ref.
A ja mam marzenia,
mam senne pragnienia!
Na szczycie nocy mi
latarnia liczy ćmy.

Wspomnienia rozkładasz w wachlarz,
wybierasz ważne, najpiękniejsze,
rozpoznasz - jak odbite w lustrze -
pierwsze kochanie - najważniejsze.

Ref.
Moje senne pragnienia,
odwieczne marzenia...
Sen, który wciąż mi się śni...
Daj mi kilka swych dni!

Kiedyś miałem to małe szczęście:
wracaliśmy razem ze szkoły,
mogłem trzymać ciebie za rękę,
zazdrościły mi tego anioły!

Ref.
Pozostałaś marzeniem, snem!
Różowy puch, słodki krem...
I słońce znów prześwietlało
twoje wiotkie ciało.

© Elżbieta Żukrowska 15.IV.2015.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz