czwartek, 29 grudnia 2011

63. BIAŁY ŚNIEG, BIAŁY SEN, BIAŁY WILK





BIAŁY ŚNIEG, BIAŁY SEN, BIAŁY WILK

Biały śnieg wprawdzie nam nie pada..
jesienna aura rozpłakana,
ale kto wie,co we śnie będzie,
co może zdarzyć się do rana!

Może pójdziemy białą drogą,
gdzie stara lipa poszarpana
i naszych wspólnych marzeń ślady
wyraźne są -  do rozpoznania...

Może nad gniewną taflą wody
będziemy małe kaczki śledzić,
marznąc wraz z nimi w niepogodę
z daleka od wygodnych siedzib.

Potem powiedziesz mnie pod rękę
już pod jaworem tym bezlistnym
sącząc do ucha słowa miękkie
o swym kochaniu oczywistym...

Rozgrzejesz moje zmarzłe dłonie
biorąc je w swoje tak zachłannie,
Chuchając na nie, rozcierając,
całując szybko, nieporadnie...

Oczami ciągle moich szukasz,
o łaskę przyzwolenia prosisz,
o tych spacerach ciągle myślisz
i jakby o nie tylko wnosisz...

Przytul - poproszę cię cichutko,
Podnosząc oczy uśmiechnięte.
A ty przytulisz. Ucałujesz .
I poprowadzisz mnie pod rękę...

e.żukrowska 29.grudnia 2011.
(9956)

2 komentarze:

  1. Boję się wilków,białych również,ale wiersz
    nastraja mnie refleksją,dodaje pewności,wręcz
    odwagi, aby cieszyć się nawet chłodem a przede
    wszystkim osobą,która jest moim oparciem, a
    którą nie zawsze dostrzegam
    Pozdrawiam Cię Elu
    H MW

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana "rozłożyłaś mnie totalnie". Jak już pisałam nie podejmuje się oceny Twoich wierszy.Nie mnie je oceniać.
    Ale, że trafiają do mnie i w zdecydowanej większości bardzo mi się podobają jest oczywistym.Wracam czytając je wielokrotnie i sprawia mi to dużą przyjemność.
    Tym wierszem nie dość że poruszyłaś moje "poczucie piękna" to dołożyłaś piosenkę ,która jest dla mnie czymś tak wyjątkowym czego z powodów sentymentalnych nie będę opisywała.Myślę, że Każdy ma gdzieś w głębi taki "swój wiersz lub piosenkę".
    No cóż Kochana zdemaskowałaś mnie a ja jestem Ci wdzięczna:))))
    Serdeczności Posyłam i Życzenia Dobrego Roku:)))

    OdpowiedzUsuń