czwartek, 3 grudnia 2020

PRZEZNACZENIE

 


Przeznaczenie? - © Elżbieta Żukrowska 

Będzie tak, jak chcesz - dokładnie tak, jak chcesz.
Nie wysunę się z rzędu na pół kroku. 
Ale ty dobrze wiesz (a może jeszcze nie?),
co w zasadzie mam na widoku. 

Gdy nocą ostatniej mgły za tobą brnęłam w sny,
czas nie był moim przyjacielem. 
A teraz znowu jest tak, że mi powietrza brak,
ale myślami już się nie podzielę. 

Bo nawet jeśli coś można - to zawsze lepiej z ostrożna,
nie chwaląc się, nie zdradzając.
A jeśli nastąpi rozstanie - niech po cichu się stanie,
jedno z nas pryśnie jak zając.

Popatrz - przekwitły orchidee - tak jak i moje nadzieje.
Wszystko na koniec roku.
Kłamałam - nic nie będzie - jest inne przeznaczenie...
A prawda ginie w mroku.

Choszczno, 2.12.2020 r. 
fot. własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz