poniedziałek, 27 października 2014

816//14. ROZMOWA Z SERCEM



ROZMOWA Z SERCEM

Serce - ja cię nie oddam, więc już dłużej nie proś,
bo darmo szlochasz i rwiesz się, szalone!
Przecież tamten zaledwie udawał, że kocha.
Na szczęście spostrzegłam, żeś jest odrzucone...

Śmiał się, lekceważył, nawet źle traktował.
Nie miał dość czasu... I miłego słowa.
Inne panie czule wzrokiem obejmował,
może nawet zapraszał i winem częstował...

W szczególnym mgnieniu przejrzałam na oczy.
Dopuściłam do głosu tak zwany rozsądek.
Niech on teraz prostuje i porządnie kroczy.
A ty - serce moje - już wiele nie żądaj!

Nie będzie rozmów, nawet SMS-ów.
Właśnie przed chwilą włączyłam blokadę.
Żeby nie kusiło, nie czekało głosu...
Tylko czy rzeczywiście tak milczeć dam radę...?

© Elżbieta Żukrowska 21.10.2014.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz