wtorek, 19 marca 2019

Z ROMKIEM I RYSIECZKIEM DO MOSKWY NA WYCIECZKĘ



WARSZTAT

Z Romkiem i Rysieczkiem do Moskwy na wycieczkę /8-8/

Tu Romeczek, a tam Rysiek, przez nich przecież ledwie dyszę.
Zaprosili na wycieczkę, nie dam rady. Choć troszeczkę...
I wołają mnie do auta, wiosna, a jam licha warta!
Nie dam rady, nie pojadę, może lekarz niech mnie zbada...

Zawieziono mnie, a jakże, do lekarza, który wszakże
przebadawszy mnie w pośpiechu nic nie znalazł. "Może jechać!"
Chłopcy są zadowoleni, auto, sprzęgło - pęd mam cenić!
I jedziemy na wycieczkę. Dobrze, że mam walizeczkę.

Właśnie sprawa się wydała - że przed nami Moskwa cała!
Teraz autem na lotnisko, a później już będzie blisko.

© Elżbieta Żukrowska 19.03.2019 r.
fot. Tapeciarnia - Drapacze chmur w Moskwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz