czwartek, 23 grudnia 2021

POCZEKAMY - ZOBACZYMY

 





Poczekamy - zobaczymy - © Elżbieta Żukrowska

Przyszedł wieczór, więc czarujesz,
całując mnie przy tym czule.
Obiecujesz, że już z rana
zadziałasz bez przynaglania.
Nie tylko wyrzucisz śmieci
i śniadanie zrobisz dzieciom.
Powycierasz z szafek kurze,
by odciążyć mnie na dłużej.
Ścierką będziesz dzielnie machał,
stare pudła na dół tachał,
tu pomożesz, tam przytrzymasz,
od grymasów się powstrzymasz.
Wyszorujesz też łazienkę,
niechaj cała pachnie pięknie.
Tak szeptałeś czule, mile,
całując mnie przy tym w szyję.

A ja na to - mój kochany,
gdy dom będzie już zadbany,
ja spokojna, wypoczęta,
to otworzę swe rączęta.
Gdy już spełnisz obiecanki
chętnie wpuszczę cię do bramki.
Jednak teraz się nie spinaj,
zobaczymy, czy dotrzymasz. 

Choszczno, 22.12.2021 r.
fot. własna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz