środa, 18 listopada 2020

NAJDROŻSZA!

 


Najdroższa! - © Elżbieta Żukrowska

Namaluję cię, nim wypali się świeca,
nim papieros zgaśnie,
w twoje ręce włożę najpiękniejsze baśnie.

A kiedy drżąca nad samym ranem
zapytasz "czemu nie śpisz, kochanie?",
wyjaśnię szeptem, trawiony od środka,
"szkoda czasu na sen, tam ciebie nie spotkam".

Jeszcze przygarnę ciebie do piersi surowej,
tak słodko poczuć na ramieniu głowę,
oddychać tobą, palce we włosy wplątywać,
kochać każdego dnia, od nowa zdobywać!

Zaufałaś, najdroższa, tak tego pragnąłem,
jesteś moja, a szczęściem właśnie popłynąłem,
jesteś moja nareszcie, choć długo czekałem,
uwikłany w uczucie wciąż nadzieję miałem.

Teraz mogę malować, sycić obraz barwą,
twoim oczom przydawać miłość wraz z ekstazą.
I plamami krzyczeć głośno o pragnieniach,
by już nigdy więcej nie dać zapomnienia!

Choszczno, 7.11.2020 r.
fot. Elegant fotografy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz