piątek, 27 listopada 2020


© Abouzid Gadi

Naucz mnie kochać Cię moja miłości
Zawsze chcę być w twoich ramionach
Naucz mnie swojego pragnienia i swojej wielkości
Zabierz mnie do miejsca szczęścia
Jeśli mnie kochasz i uwielbiasz
W moim sercu twoje imię pozostanie złotymi literami
Jeśli moje serce, jeśli moje serce, twoje serce
Ty musisz być mną
Twój uśmiech pozostaje dla mnie klejnotem
Kochamy się cudowną miłością
Patrząc na ciebie, znalazłem jedną rzecz
Jest na twojej klatce piersiowej, chciałbym odpocząć
Chcę się do ciebie przyczepić, moja droga
Kocham cię, kocham cię przez całe życie
Chcę cię poczuć w swoim sercu
Chciałbym z tobą zagrać w każdej chwili
Nie mogę pozostać przy twoich snach
Dlaczego moje serce śpiewa jak wdowa?
Tracę wszystko dla ciebie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz