poniedziałek, 4 września 2017

MIŁOŚĆ Z WIDOKIEM NA PARYŻ




... to tytuł mojej powieści, która właśnie ukazała się drukiem.
Do nabycia u mnie. Można skontaktować się za pomocą maila lub telefonicznie. Zapraszam. :)
Pierwotnie miała tytuł roboczy "Nieznajomy z drugiego rozdziału", później skrótowo była nazywana "Matyldą", od imienia głównej bohaterki.

Powieść jest wielowątkowa, ale przede wszystkim to studium kobiety po sześćdziesiątce, tęskniącej za dziećmi, z problemami zdrowotnymi, która się nie poddaje tym wszystkim przeciwnościom i walczy o swoje szczęście do końca.
Wiele wątków jest niemal dokładnie przeniesionych z życia mojego lub moich bliskich, część jest wymyślona, ale zawsze bardzo prawdopodobna. Poza tym na żadnej mapie nie znajdziecie mego Tłoczna - jest to małe miasteczko, jakich w Polsce wiele, choć to i owo jest żywcem wzięte z mojego dziś Choszczna. Te osoby, które stały się pierwowzorami moich bohaterów, zostały o tym powiadomione, ewentualna zbieżność imion i sytuacji jest zupełnie przypadkowa.
Każdy rozdział zaczyna się moim wierszem - a wybierałam je dla Czytelników szczególnie starannie. Mam nadzieję, że ci, którzy nabędą napisaną niemal półtora roku temu powieść nie pożałują swego  wydatku. Życzę satysfakcjonującej lektury.

Koszt wraz z wysyłką - 38 zł.


bietka150@gmail.com

https://www.facebook.com/elzbieta.zukrowska.5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz