czwartek, 21 kwietnia 2016

MIĘDZY STARUSZKAMI...




Między staruszkami... 


Ty mówisz obrazami - a ja piszę wiersze.
Przynosisz mi kwiaty - czekam na najpiękniejsze... 
Przysyłasz mi muzykę - słucham jej wzruszona.
Niech wyznanie z wiersza nieśmiałość pokona.

Każdą kiść bzu na zawsze w pamięci zachowam,
każdą frazę muzyczną i twoje czułe słowa.
Gdy mi myśl romantyczna do serca zapuka
- przygarnę ją dyskretnie, niech dłużej nie szuka...

Mówiłeś cicho, że jestem źródłem twej miłości,
że pragniesz dawać szczęście - niechaj nam tu zagości
we wspólnym świecie - krótkim. Ważę każde słowo,
lecz czasem ktoś podpowie, że lepiej jest całować...

Piszę wiersz dla ciebie, z lekka się uśmiecham.
Wiosna nas rozgrzewa, nadzieję roznieca.
Może mnie zaprosisz na przyjemny spacer?
We dwoje będzie miło. I całkiem inaczej.

© Elżbieta Żukrowska 17.04.2016.
Fot. z internetu

2 komentarze:

  1. Bez względu na wiek wiosna w naszych duszach "robi swoje":))
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Juteczko. Także za to, że tak wiernie do mnie zaglądasz. ♥ ♥ ♥

      Usuń