piątek, 17 czerwca 2016

KTOŚ MI MÓWIŁ




Ktoś mi mówił


Daj mi się kochać po cichu, wręcz szeptem.
Zamykam oczy i tak szeptem marzę.
Za ciężką kurtyną teatralnych spotkań -
z tobą na prawdziwe chyba się odważę.

Ktoś mi mówił, że łatwo do chłopca się tulić,
kłaść mu głowę na ramię, albo słuchać serca.
Ledwie usta do ust - miłość sama przyjdzie
i sama we wnętrze z pośpiechem się wwierca!

Gdy chłopak przytuli i odpowie szeptem,
gdy jego wyznania wprawią w uniesienie,
pod wpływem pieszczot znajdę się pod niebem,
czy wtedy także dostanę pierścienie?

Gdy szczere zapewnienia cichutko przyniesie,
pieszczotą oczaruje, rozmodli, rozczuli,
dziewczyna się staje jak trzcina na wietrze -
bezwolna w jego dłoniach - do niego się tuli.

Chciałabym sprawdzić czy opowiadanie
pasuje także do mnie, czy ja taka jestem.
Chciałabym chłopaka tak wziąć w posiadanie,
by później przebudzenie nie było bolesne.

© Elżbieta Żukrowska 17.06.2016.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz