niedziela, 28 czerwca 2015

KOTEM BYĆ - I SÓWKĄ - w towarzystwie Jerzego Piątkowskiego








Jerzy Piątkowski pisze:


„Koteczek jestem ... fantazyjny - - -
i nie przynudzam - brak mi humoru.
Wiem ... jaki jestem atrakcyjny,
dla pań i dla grzybiarzy, słodycz z rodziny muchomorów.

Jest sówka, gdy mowa już o kapeluchu
- siedzi na dzyndzlach ... na sznureczku.
I pohukuje mi - przy uchu,
tym staroświeckim "jakże się masz miły koteczku".”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz ja:

KOTEM BYĆ - I SÓWKĄ


Witanko! – kocie wyjątkowy!
Kocham, gdy jesteś tak szalony!
I twoje stroje… I rozmowy.
Nawet majtanie ogonem!

Kocham, gdy miauczysz gdzieś nad ranem
na wszystkie nuty, te najwyższe.
I jeszcze wtedy, gdy pod ścianą
prężysz swój grzbiet. I łapki czyste.

Kocham, gdy w swoim kapeluszu,
tym dla mnie najpiękniejszym w świecie,
otwierasz drzwi do… sowiego raju,
szepcząc z przejęciem bardzo cicho:
kocham… kocham cię życie!

© el.żukrowska 7.11.2013.
Fot. z internetu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz