środa, 11 marca 2015

BYŁO TAK PIĘKNIE




Było tak pięknie


Ref. Było tak pięknie, lecz spadł śnieg,
        zmrożone serce zaginęło w zaspie.

Kocham cię - zapewniałaś rozświetlając czas.
Kocham cię - odpowiadałem szczęściem rozpalony.
Mieliśmy siebie! Magia była w nas!
Wszystko wznosiło w górę - tak byłem wzruszony!

Ref. Było tak...

Lubiłem czekać na ciebie popołudniem w piątki,
przychodziłaś tanecznym krokiem radosna, pachnąca.
Już czułem jak unoszę cię w moich ramionach
- cudowną, najmilszą, prześliczną, kuszącą...

Ref. Było tak...

Przypadkiem zobaczyłem jak ten inny biegł
i robił wszystko to co ja robiłem!
Uszczypnąłem się w rękę - może śnię?
Czy to możliwe, że cię utraciłem?

Ref. Było tak...

Moje serce uciekło, zamarło, wypadło,
na długą chwilę pozostało w zaspie.
Chyba w tym czasie postradałem zmysły.
I ten śnieg wysoki... Mądrość poniewczasie...?

© Elżbieta Żukrowska, 16. XII. 2014.
Fot. z internetu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz