niedziela, 30 marca 2014

314//14. "PRZYMNÓŻ MI WIARY"



"PRZYMNÓŻ MI WIARY"

Ta inspiracja z zewnątrz przyszła:
"Przymnóż mi więcej wiary, Panie",
lecz nie chcę innych słów do wiersza,
który  modlitwą niech się stanie.

Oczy podniosłam na ołtarz stary,
jeśli modlitwa dziś jest drogą,
nadal powtarzam "przymnóż wiary",
bo ciągle czuję, jak jej ubogo.

A przecież ufam — nie tylko wierzę!
I nawet z prośbą wyciągam ręce.
Panie, tylko od Ciebie to zależy,
kiedy znów wejrzysz w moje serce.

Skryłam w nim prośbę tak serdeczną,
że, jeśli zgodna z Twoim planem,
chcę jak najszybciej wpleść w modlitwę
także gorące podziękowanie.

© Elżbieta Żukrowska 29.03.2014.
Fot. Hanna M.-Wilińska - OKARTOWO

2 komentarze:

  1. Ten chyba najbardziej z ostatnich wierszy przygarnę do serca i przywłaszczę jako swoja modlitwę.
    Pozdrawiam i ściskam mocno.
    Anka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - Aniu. :)
      Serdeczności dla Ciebie :) ♥

      Usuń