wtorek, 7 lutego 2012

153. COKOLWIEK



COKOLWIEK

Cokolwiek robię - robię źle
Cokolwiek myślę - niewłaściwie myślę
Cokolwiek mówię - pewnie same bzdury
Pogubiłam się...

to jest jak jakaś ... zapaść
nie radzę sobie
nie umiem przejść
nie umiem...
następny krok jest zbyt trudny
następny krzyk jest zbyt głośny
a jeszcze dalszy... nie wołam
i tak nikt nie usłyszy
już nie wołam
już nie

Za każdym zakrętem jest następny
a za nim będzie jeszcze jeden
i jeszcze
nie chcę przez te wszystkie drogi
nie chcę sama

A nie umiem zawrócić
Czy umiem cokolwiek

Czy umiem kochać?
Nigdy nie umiałam

e.żukrowska 2012
***************
Obraz DOKĄD namalowany prze Hannę Moczydłowską-Wilińską.

2 komentarze:

  1. Elu bardzo lubię Twoje wiersze a ten jest moim ulubionym,choć smutnym.Taka jestem ja nic nie umiem,nic nie potrafię a krzyczeć po co i tak nikt nie usłyszy.Dziękuję Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzmowy
    Aż nie wiem, co mam odpowiedziec...Wydaje mi sie , każdy ma gorsze dni. Mam nadzieję, że ten zły okres minie. Widziesz - to co pisałam - o sobie pisałam...

    OdpowiedzUsuń