środa, 30 marca 2016

CHCĘ WIERZYĆ



Chcę wierzyć


Czasem musi wystarczyć kilka słów,
staram się wierzyć i nie zapominać.
A ty z samego rana piszesz mi znów,
że myślami mnie blisko się trzymasz.
I choć tęsknię, a esemes krótki jest,
czekam chwili, gdy znajdziesz czas.

Napisz mi jeszcze dziś,
że tęsknisz tak samo jak ja.
Napisz mi, zdradź każdą myśl,
chcę wierzyć, że dla ciebie
jestem najważniejsza.

Noc była długa, wstaje szary świt.
Ty esemesem do mnie dzień zaczynasz.
Piszesz, że kochasz mnie jak jeszcze nikt,
że jestem wytęsknioną twą dziewczyną.
Dzielę się myślą i posyłam tekst,
aby cię nie dręczyła mgła.

Kocham tak samo wczoraj i dziś,
jestem ta sama każdego dnia.
Ale mi odpowiedz, zdradź każdą myśl,
chcę wierzyć, że dla ciebie
jestem najważniejsza.

© Elżbieta Żukrowska 30.03.2016.
fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz