niedziela, 24 stycznia 2021

ŻYCIE DAŁO MI...




Życie dało mi... - © Elżbieta Żukrowska

Życie dało mi podarunek - ciebie.
Otworzyłeś dla mnie serce i ramiona.
W nocy przy chłodnym powiewie
zaczął się nasz namiętny i płomienny romans.

Dałam ci wszystko, czego zapragnąłeś.
Wciąż byłam stęskniona, bardzo rozkochana,
więc się stałam białym rozkosznym  aniołem,
każdego dnia bardziej tobie oddana.

Pod płaszczem lśniących, jedwabistych myśli
schowały się słowa mówiące o tobie i o mnie,
o naszym uczuciu jak słodki smak wiśni
i jak maliny... Jak nam razem dobrze.

Życie dało mi wówczas i złoto, i miedziak.
Ale teraz niech nie kopie dołków!
Nasze rozmowy, uściski i przytulenia...
niech to trwa! - świat aniołów i fiołków.

Choszczno, 24.01.2021. 
fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz