wtorek, 8 grudnia 2015

MÓW MI O KOCHANIU




Mów mi o kochaniu


Już słońca promyk po szybie przebiegł,
z kubeczka płynie znana woń kawy,
w niebyt odeszły podstępne cienie,
znak zapytania nad rankiem zawisł.

Może wśród planów nam się wyostrzy
już konkretny dla cichej rozmowy,
bo lubię szepty twe o miłości,
może dorzucisz tam kilka nowin...

Powiesz jak miłość twoja ogrzewa,
czego wciąż pragniesz, co cię podnieca,
gdy któraś struna najpiękniej śpiewa...
Ja chętnie nowe pragnienia wzniecam.

© Elżbieta Żukrowska 8.12.2015.
fot. z internetu

4 komentarze:

  1. Szczypta miłości, erotyzmu i piękne zestawienia słów i znaczeń. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżbietko, jak zawsze w piękne słowa ubierasz myśli. Mimo, że mnie takie wiersze przygnębiają, to w Twoim wydaniu lubię czytać. :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno pouczona mnie, że nie ma dobrej poezji bez smutków... ♥
      Dziękuję pięknie. :) ♥

      Usuń