sobota, 4 lipca 2020

ZACZEKAJ AŻ ROZKWITNĄ STOKROTKI




Zaczekaj aż zakwitną stokrotki

Jeszcze słońce włosów nie rozplata
dopiero jest początek lata
w jeziorze nadal woda zimna
kąpać się jeszcze nie powinnam

Ach Ty jesteś teraz taki sodki
Zaczekaj Zaczekaj
Może zakwitną nam stokrotki

Za motylami dziś biegałam
widziałam nawet admirała
wciąż zachwycają mnie kolory
tęczowy raj i zawrót głowy

Ach Ty jesteś teraz taki słodki
Zaczekaj Zaczekaj
Może zakwitną nam stokrotki

Po długim czasie mam wakacje
czy na przygodę też się natknę
Wszak ruszam w drogę w Polskę jadę
na szlaku będę wąchać trawę

Ach Ty jesteś teraz taki słodki
Zaczekaj Zaczekaj
Może zakwitną nam stokrotki

Czy czekasz na mnie Za mną patrzysz
Czy też masz prawo do reakcji
O tu są stokrotki Już rozkwitły
Ale uważaj na pokrzywy

Ach Ty jesteś teraz taki słodki
Zaczekaj Zaczekaj
Właśnie rozkwitły nam stokrotki

© Elżbieta Żukrowska 1.07.2020 r.
fot. Pixsabay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz