sobota, 5 czerwca 2021

ZAPOMNISZ


 

Zapomnisz - © Elżbieta Żukrowska

Zapomnisz mnie zanim wstanie nowy dzień.
Zapomnisz zanim wiatr zasypie ślady stóp.
Zapomnisz moje imię, moją twarz.
Zabrakło czasu, aby więcej z siebie dać.

Gdy przypadkiem się spotkamy
(jak to bywa w małym mieście),
może się i nie poznamy.
Takie już jest moje szczęście.

Gdy przypadkiem... Takie życie.
Przecież zażaleń nie wnoszę.
Kwiat pamiętam, ten od ciebie,
ale jego nie zasuszę.

Pstryknięcie palców - coś się zmienia.
Tak gasną światła, wstaje cisza.
Ta cisza mnie już nie utula,
a oddech twój wciąż jeszcze słyszę.

Twój... I zapachu nić cienistą,
która szepcze, przywołuje,
lecz to tylko cień na ścianie,
może odblask chwili czułej.

Zapomnisz mnie jak ja zapominam.
Tak bezpieczniej. Dobra chwila.
Bez tęsknoty, łez i żalu. Bez uśmiechu.
Bez koszmaru. Bliżej, dalej... Takie nic...

Choszczno, 4.06.2021 r.
fot. własna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz