środa, 30 czerwca 2021

MAM DLA CIEBIE SKARBÓW WIELE

 



Mam dla ciebie skarbów wiele -
© Elżbieta Żukrowska

Na niebie chmury coraz gęstsze
i niespokojny ptaków szum,
to chyba zapowiada deszcze,
z chodników zniknął ludzki tłum.

Jest jakaś pszczółka zabłąkana,
stubarwny motyl właśnie znikł,
a ja szczęśliwie zakochana,
dla ciebie mam otwarte drzwi.

Roją się w głowie myśli piękne,
marzenia tkają barwny łan,
taka się rozwija moje szczęście.
To za mną tęskni już mój pan.

Jaskółki krążą w ciasnych zwrotach,
wiatr szumi swą łagodną pieśń,
Chmury nieważne, jest duchota,
deszcz ochłodzenie może nieść.

Na stole są świece srebrzyste,
poziomek dwie miseczki mam,
więc przyjedź, wtedy mój plan się ziści,
bo po kolacji usta dam.

Choszczno, 30.06.2021.
fot. z internetu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz